Tillbaka till jobbet i morgon!

Godkväll!

Sitter här med en flaska vatten och dricker massvis. Nu är det faktiskt gott med vatten, jag tyckte inte om det förut! Men man lär sig att dricka det. Det är precis så med havregrynsgröt. Jag gillade inte alls det, men nu äter jag det varje morgon :)

Thomas jobbar över ikväll! Jag ringde honom nyss och dom skulle göra klart det sista och sen skulle dom packa ihop och åka hem. Alicia har precis somnat, hon lekte med sängen alldeles nyss, när jag gick och tittade till henne så skjöt hon ifrån med benen på väggen så sängen hade åkt ut en bit från väggen. Hon bara skrattade när jag frågade vad hon gjorde och så slängde hon sig i sängen med täcket över huvudet. Snacka om vilken busunge vi har här hemma! Hon gör alltid så tokiga saker, min lilla älskling!
Hon ska få gå till förskolan i morgon, det är ingen större fara med henne nu. Hon har fortfarande lite hosta kvar, men det har väl nästan alla barn. Det märks att hon har saknat sina vänner, för hon pratar om dom här hemma. Eller hon ropar deras namn och även pedagogernas namn. :)
Hon blir säkert jätte glad när hon får komma dit i morgon igen..

Jag ska lägga mig tidigt ikväll! Får se om jag orkar sitta uppe tills DH börjar. Jag missade det förra tisdan!

Vad ska ni andra göra ikväll då
?
Det är så tråkigt när man inte får så mycket kommentarer längre! :'(

Vi lär höras mer i morgon!
Godnatt!

Kommentera här: