Starkt plus!

God förmiddag!

Fick en jätte skön sovmorgon av min älskling! Det är verkligen behövligt då jag mår som värst på morrnarna. ;)
Jag har nåt att berätta! Nåt som verkligen har förändrat allt.
Jag och Thomas gav oss en chans till, för ingen av oss vill separera! Jag har mått så dåligt och haft humörsväningningar och nu vet vi orsaken.. :)

Ja, jag är gravid!
Jag vet inte vilken vecka jag är i eftersom att jag inte har den blekaste aning om när jag hade min mens sist. Men enligt det digitala gravtestet så stod det 3+ vilket innebär att jag blev befruktad för mer än 3-4 veckor sen. Jag kanske är i vecka 5-6 eller nåt sånt.
Morrnarna är värst! Jag mår skit illa och får bara i mig vinddruvor och tropisk jucie till frukost. Jag gjorde gravtestet i fredags morse, helt yrvaket! Efter nån minut så visade det ett starkt plus. Sprang in chokandes till Thomas och visade honom testet. Började skaka och fick glädjetårar :)

Thomas är iväg på apoteket och köper åksjuketabletter till mig som tydligen ska lindra illamåendet! Det är inte kul att dras med det. :/ Men men, det är sånt man får stå ut med när man är gravid! Allt för bebisen(embryot) som det är nu ♥

Det är så komiskt att jag och Thomas för några dagar sen pratade igenom om att ge vårat förhållande en till chans och när allt är bra mellan oss så får vi ett glatt besked om att vi väntar ett till barn :) Världen jackpott!!
Det känns bra och vi vill verkligen ha det här barnet. Vi har längtat så länge efter ett syskon till Alicia och nu har det äntligen hänt! Lyckorus...

Så nu vet ni nyheten!! :)
Jag ringde till Mvc i fredags och ska komma på inskrivning den 14:e juni. Det känns lite overkligt! Men helt underbart. :)

puss och kram till er!



1 Emma:

skriven

Gud va kul Therese... stort GRATTIS till dig och Thomas och SJÄLVKLART till blivande storasyster Alicia =) KRAM!

2 charlotte fahlén:

skriven

nämen vad roligt =D blev helt till mej så det kom några tårar från mej oxå ;) hejar på er jätte mycket..

ha det bäst kramar till er 3 :)

3 Rebekah!:

skriven

Grattis Therese! :)

Fy fan vad kul! Då blir det en liten bebis till våren då! :)



Verkligen jätte grattis! :)

4 Rebecca:

skriven

Grattis hjärtat :) VERKLIGEN JÄTTE KUL!!!! puss puss puss

5 Carro:

skriven

Grattis vad roligt för er och skönt att ni har hittat tillbaks till varandra och är på rätt väg igen :) Lycka till med allt.

Kommentera här: