Avlider!!!! :'(

Ligger just nu i sängen och ska försöka sova på nåt sätt! Men jag har verkligen så ont. Såå ont att jag avlider snart! :( vet inte hur länge jag ska orka stå ut med den här foglossningen. Fötterna är svullna, gör ont och ömmar efter 2 1/2 timmes stående. Jag är helt slut.. Förlåt! Men nu blev detta ett klaginlägg. Jag ber så mycket om ursäkt! Men samtidigt måste jag få ur mig allt skit som hela tiden läggs på.
Thomas masserade mina fötter med pepparmints kräm, han köpte nån slags fotkräm på The bodyshop. Den får verkligen fötterna mjuka och behagliga.

Nej nu måste jag försöka sova!!
Jag jäspar hela tiden så ögonen rinner.
Vi hörs mer i morgon igen.
Godnatt då!

1 Jenni:

skriven

Jag köper alltid mina designer eftersom jag inte kan göra så avancerade själv. Just den jag har nu kostade 200 kr, detsamma med den förra :-)

2 Johanna - Mamma till Sami:

skriven

Stackare ! Jag kommer ihåg det där :(



Lääänge sen jag var inne här nu ser jag. Grattis till nr 2 :) När är liten beräknad ? :)

Kommentera här: