Sömnlös natt :S

....Jäsp!!! Gud så trött jag är. Jag är så trött så jag håller på somnar sittandes när jag skriver. Det är som grus i mina ögon! Alicia har vaknat konstant sen tolv inatt och har vaknat och sovit fram och tillbaka till fem i morse. Jag trodde jag skulle smälla av! Ingen vidare rolig natt med andra ord. Jag är så trött att jag inte ens orkar sminka mig. Men jag kanske ska måla på mig lite så jag inte ser alltför farlig ut. Haha!

Var precis inne och tittade mitt konto, har fortfarande inte fått pengar av personen som är skyldig mig för en telefon som jag sålde till henne. Blir så jävla trött på att vänta och när personen i fråga inte kan höra av sig gällande mina pengar får mig att se rött!! Det är sista gången jag säljer nåt till den människan eller ens lånar ut pengar till henne. Och det här är ändå en nära vän till mig, det är verkligen hon som ser till att det blir tjafs mellan oss! Jag har varit snäll och väntat med pengarna tills hon har haft men om man kan färga håret, gå på bio och gå ut och supa på krogen kan man väl fan betala mig pengarna!!! Det tycker i allafall jag. Sånt här blir jag sur på! Nu skulle jag ha fått dom sista pengarna i onsdags och inga pengar sitter inne på mitt konto. Får se när hon hör av sig när hon ska betala dom resterande! För nu har jag faktiskt fått nog.

Nog om det!
Usch, känner mig på så dåligt humör!! Eftersom att jag har sovit riktigt uruselt inatt så blir jag på så jävla dåligt humör. Och då kan jag skriva vad som helst! Ni får ursäkta.. Ska försöka lägga band på mig!
Men skulle inte ni bli sura på om ni lånade ut pengar till en nära vän och sen inte få tillbaka det även fast den säger att du hela tiden ska få pengarna och du får aldrig det? Så klart att man blir sur då..

Suck... Vill bara lägga mig i sängen och dra nåt gammalt över mig och sova bort hela dan!
Gud så skönt det skulle vara. Men istället måste jag snart åka till jobbet. Blääää!

Vi hörs senare..

1 Jenni:

skriven

Denna design köpte jag från xoxonicole.com, men det finns massor med folk som säljer designer för under hundra kronor. Den jag hade innan köpte jag från någon annan, kommer inte ihåg vem :p



Angående pengar så förstår jag att du är arg, skulle jag också bli. Jag lånar aldrig ut pengar till någon förutom mina släktingar som jag vet att jag kan lita på.

Kommentera här: