12 veckor ♥

Idag är lilla Tindra 12 veckor ♥
Skrev ju förra fredag att hon blev 12 veckor då, men jag skrev fel. Blandade ihop veckorna!

Efter frukosten så klädde vi på oss och gick ner till parken. Efter ca 10 min så börjar det regna, struntade i det och jag och Alicia gjorde gegamoja kakor. Solen hade bara gått i moln så den tittade fram igen. Då blev det varmt och skönt :)

Ikväll ska vi gå ner till vattnet och grilla. Det blir vi och min syster med hennes barn. Så vi kommer vara ute hela kvällen! Det är så bra att barnen har parken i närheten så dom kan springa dit och leka. Jag älskar att bo här! :)

Och i morgon kanske vi åker till Aquaria vattenmuseum. Ni kan läsa om det här  ---> Aquaria <---
det är fri entre för barn under 3 år så då passar man på. Men det kostar inte alls mycket! Det lät spännande. Så det ska bli kul om vi åker dit. Beror helt på vad det är för väder! :)

Nu ska jag gå och titta till Tindra som sover i sin säng.
Vi hörs!

Kommentera här: