Sjuker!

Ligger i soffan och tittar på Lilo och Stitch. Alicia ligger här brevid mig också och tittar! Känner mig inte alls hundra. Vaknade fem i morse och var jätte tjock i halsen, och sprängande huvudvärk. Lämnade Alicia i allafall på dagis och gick hem och städade. Kanske inte skulle ha gjort det för jag kände mig ännu sämre.. Blää!! Huvudvärken gjorde sig påmind igen och även förkylningen.

Älsklingen kom hem halv två och det var jätte skönt att han hämtade Alicia på dagis så jag slapp det eftersom att jag inte orkade. Och nu åkte älsklingen till Länna för att handla diskmaskin. Så skönt det ska bli med diskmaskin och slippa stå halvtimmar för att diska. :)

Jag ska passa på att vila lite. Orkar knappt ingenting! Tindra ligger och sover.

Hoppas ni mår bra i allafall!
Ha en bra torsdag :)

Kramar <3

Kommentera här: