Natt natt!

Nu har jag gjort barnen i ordning för natten och lagt dom. Tindra somnade snabbt så fort man la ner henne. Alicia ligger och lyssnar på sin Bamse saga och jag hoppas att hon somnar snart hon med. För annars blir hon jätte trött om hon somnar sent och vaknar tidigt.

Ikväll åt vi hemmagjord potatismos med fiskpinnar. Kom inte på nåt roligare! Tycker det är så jäkla tråkigt att laga mat, det känns som om man bara lagar samma hela tiden :-/. Suck!
Måste verkligen göra en matlista för 4 veckor som är bra och nyttigt!

Imorgon hoppas jag på att kunna åka till Liljeholmen. Måste köpa skor till Tindra, för det börjar bli så kallt nu. Tänkte köpa skor på Deichmann. Dom har alltid snygga skor till barn :) älskar den skoaffären! Måste även köpa en present till min bror också, han fyllde 20 år den 6:e så det är ett tag sen. Men att hitta en present till honom blir svårt! i-landsproblem....

Vad ska ni andra göra i morgon då?
Hoppas Thomas har roligt på grönan med jobbet. Jag har inte hört nåt än. Så man får väl se när han dyker upp här hemma.

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet och glo på dumburken!
Ha en bra onsdag :)

PUSS <3

Kommentera här: