Oväder! :-/

Godmorgon!
Har precis lämnat Alicia på dagis. Och nu sitter jag på bussen till Farsta. Ska till tandläkaren. Får se hur dom tycker mina tänder ser ut! Jag hoppas jag inte har nåt hål. Men det tror jag inte. Jag är så noga med mina tänder. Borsta varje morgon och kväll. :)

Idag kände jag inte alls för att bege mig ut i det här skit vädret! Jag brukar ju alltid ha Alicia ledig på fredagar, men eftersom att jag ska till tandläkaren och sen hjälpa Johanna att passa hennes lille son under tiden hon ska bli tatuerad så valde jag att lämna henne på dagis istället. Hon brukar vara ledig på måndagar då istället. Nu får hon som hon vill. Plaska och riktigt blöta ner sig! Haha.. :D hon älskar ju regn!

Tindra sover så gott i vagnen. Det ser riktigt mysigt ut! Skulle inte tacka nej till att få ligga där.

Hoppas ni får en bra och regnig dag!
Själv är det gummistövlar och regnjacka på sig som gäller.

Sköt om er och ta hand om er idag!
Fredagslycka!!! <3

PUSS!

Kommentera här: