Tandläkarbesök!

Det gick bra hos tandläkaren. Det visade sig att jag har hål i min bakre visdomstand och även i en tand i överkäken. Så jag ska tillbaka den 5:e oktober och laga den översta tanden som det är hål i och diskutera hur jag vill göra med visdomstanden, om jag vill laga den eller dra ut den. Jag är så jäkla rädd för smärta! Men det är helt sjukt, man har ju fött barn så då borde det ju inte göra så ont att dra ut en visdomstand. Men det är nog lika bra att dra ut skiten så jag slipper laga den flera gånger med tanke på att det är svårt att komma bak med tandborsten och det kanske blir risk för att det blir hål igen och då kostar det igen att laga.

Men jag hinner ju tänka lite innan den 5:e okt.

Vad har ni annars gjort idag en sån här regnig dag?

Hoppas ni får en trevlig fredag!
Kram <3

Kommentera här: