Snart slut på året!

Jaha.. Snart är det slut på det här året då! Det bästa med 2012 var när jag fick Tindra och när vi åkte på våran första riktiga semester till Gotland i somras. Det bästa det här året! Jag hoppas 2013 har betydligt bättre att erbjuda. :)

Idag åkte vi och lämnade Alicia och Isabelle hemma hos mamma för dom två ska sova över där själva för första gången. Så det blir spännande och höra hur natten har varit. Jag har pratat med mamma några gånger och Alicia har varit jätte snäll och hon lyssnar och säger till när hon ska på toaletten. Det är jätte kul att höra att hon är så lugn där borta. :) det ska bli kul och hämta henne i morgon och se hur glad hon kommer att bli när hon får se oss. Mammas älskling <3

Sen lämnade vi Tindra hos syrran då jag och Thomas behövde åka ut till min pappa för Thomas skulle hjälpa honom med nåt rör i deras hus. Så vi åkte ut dit själva. Sen hem, handlade lite till middagen och sen hämta hem våran pluttis <3 hon var så glad över att se oss. Väl hemma lekte jag med henne på golvet och hon verkligen älskar ju våran hemtelefon. Hon sätter den mot örat och pratar på sitt bebisspråk! Så himla mysigt att lyssna på. :)
Sen fick hon sin kvällsgröt och jag bäddade rent i hennes säng och satte på pyjamas och la henne för natten.

Och jag ligger i soffan med min älsklingsfilt och tittar på Pearl Harbor. Så grymt bra!

Tänkte väl gå och lägga mig strax!
Vet ju inte när lilldamen vaknar i morgon biti. Jag blir bara glad om hon vaknar runt åtta som hon har gjort nu två dagar i rad.

Imorgon är det mor-och-dotterdag! Vi ska på Disney On Ice och det är första gången för Alicia. Så det ska bli kul att få se hur hon reagerar! Hon pratar hela tiden om att hon ska träffa långben. Haha! :D

Nej nu måste jag gå och soca!
Godnatt och sov gott :)

Här är bilder på Tindra <3

Kommentera här: