Nåt galet?

Hmm.. Fick nyss sms av en kompis som skrev att hon inte kunde kommentera mitt senaste inlägg! Varför blir det så? Nån som vet varför? Och jag har ingen som helst aning om hur jag rättar till det. :S

Det verkar bara bli så när jag bloggar från Iphonen. Verkligen jätte skumt!
Det vore jätte snällt om nån kunde hojta till om ni vet varför och hur man rättar till det. :)

Thomas kom precis hem från jobbet. Han åkte ner och skulle köpa mat till oss. Har inte alls så jätte mycket mat hemma och det är ingen idé att åka och storhandla nu när vi snart ska flytta. Vi tänkte att vi lika gärna kan åka efter att vi har flyttat in i den nya lägenheten. Så det får bli lite lättlagat och ibland hämtmat dom här sista dagarna innan flytten.

Det ska även bli ändring på matfronten. Jag ska sluta med kolhydrater och motionera mer. Träna kan jag inte börja med riktigt än, så än så länge får promenaderna räcka! 
Vägde mig i måndags då jag var på efterkontroll och jag har gått ner alla mina kilon som jag gick upp med Tindra så alltså -13 kg. Så jäkla skönt! Just nu väger jag 84 kg. Jag skäms inte för att säga hur mycket jag väger. Men jag ska kämpa på tills jag kommer ner till 74 då är jag nöjd ännu nöjdare om jag går ner mer. Känner mig så taggad och vill komma i mina gamla kläder som ligger och väntar på att jag ska komma i dom. Hahahah.... :D

Nej, nu ska jag mysa med mina prinsessor innan maten kommer hem. Gott! :)

Hoppas ni får en bra dag. Lilllördag som jag brukar kalla det!

Tjingeling ♥
1 Therese:

skriven

Så jag hoppas det går att kommentera mer nu :)

2 Jenni:

skriven

Det är bara gå in via datorn och trycka på redigera inlägget du skrev, och ovanför knappen PUBLICERA finns det en inställningsflik. Där ska du bocka i att folk får kommentera ditt inlägg. Det är någon bugg på blogg.se appen, därför är det krångel med att kommentera när man bloggat via mobilen.

Kommentera här: