Feber

Morrn morrn på er!
 
Jag är fortfarande sjuk :(
Igår som sagt så hade jag feber och Thomas skulle ta barnen och åka ut till fiskis och träffa hans tvillingsyster med fam så jag ville så gärna följa med. Kände mig inte tillräckligt sjuk för att ligga inne när det var så fint väder. Tog det lugnt på stranden och kände mig lite piggare. På väg hem i bilen somnar jag en liten stund och vaknar med världens frossa och känner mig ännu sämre. Väl hemma så hade febern stigit till 38,5 så jag tog två ipren och gick och vilade. Hade varma mjukisbyxor och tjock luvtröja på mig samt duntäcke över hela mig och vilade lite. Somnade väl kanske 5-10 min och sen kände jag mig piggare framåt kvällen.
 
Samma sak inatt. Hela halsen var tjock och jag kunde inte svälja och jag hade närmare 38,6 i feber. Älsklingen kom in med två ipren och gjorde i ordning en kopp te till mig. Fördelen med att vara sjuk är att man blir ompysslad av sin underbara sambo ♥
Nu känner jag mig piggare, men jag hoppas jag slipper febern som kommer tillbaka igen..
 
Thomas åkte iväg med Alicia idag igen. Dom skulle åka till nån strand och Tindra är hemma med mig. Hon är ju så lätt. Och hon sover dessutom nu så jag ska passa på att lägga mig i soffan framför tvn. Funderar på att sätta på nån film.
 
Hoppas ni mår bra?! Håll tummarna för mig att jag blir frisk snart. I morgon ska vi ju på kalas till familjen som bor i vår gamla lägenhet. Men jag får se hur jag mår annars får väl Alicia och Thomas gå dit upp i morgon om jag fortfarande är sjuk.
 
Nu blir det film! ♥

Kommentera här: