Nya familjemedlemmen...

Nu undrar ni säkert vad det är för nåt! Hahah...
 
Tindra har fått ett nytt vrålåk! En ny vagn. Thomas var och köpte den igår kväll. Jag har ju tittat på den ett väldigt bra tag. Visst, nu är det inga snurrhjul fram. Men jag orkar inte hålla på slänga ut närmare 3000-3500:- för en sån vagn. Jag är bara glad över att ha en vagn att kunna köra Tindra i.
 
Det är en Emmaljunga kombivagn med pungteringsfria däck och mjuklift och inbyggt myggnät.
Jag har bilder så ni ska få se. Den är jätte fin! :) Den är brunrosa och man kan även dra handtaget åt andra hållet så att hon är framåtvänd. Praktiskt! Thomas prutade ner vagnen från 1800:- till 1500:- eftersom den var fläckig och hon hade inte alls tvättat den. Så vi ska väl göra det så småningom. 1500:- är inte illa pinkat för den här vagnen!
 
 
Jag tror Tindra kommer ligga bra i den. Det kommer kännas konstigt att köra den här när jag har kört Babytraveln med snurrhjul fram. Och den här vagnen är dessto större också. Så den känns gigantisk jämfört med den andra. :)
 
Nu ska jag ta ipren och gå och sätta mig i soffan. Febern har stigit till 38,2. =(
Känner mig helt groggy och inte alls pigg! Bläää...
 
Hörs sen!

Kommentera här: