Fredag 30 mars

Godmorgon!

Idag är det fredag och jag hade planer på att vara ute hela dan och skulle ha tagit med oss lunch, men nu regnar det ute och jag har ju glömt mina gummistövlar på jobbet och jag har inga andra skor som passar till regnväder. Annars hade jag mer än gärna velat gått ut och vara ute hela dan. Skönt med frisk luft! :)
Får se vad vi annars ska hitta på. Kanske pyssla lite. Tvätta måste jag göra i allafall!

Vad tycker ni om det här barnköket? Jag tycker det är så jäkla coolt och hade jag haft pengar så hade jag mer än gärna köpt det här till Alicia :)




det här köket finns på barnlyan.se och det här köket kostar 2799:- :)
det finns andra kök också så kika in på hemsidan om ni är nyfikna.


Idag blir Tindra om man räknar veckorna 2 månader ♥ min lilla flicka. Vill inte att tiden ska rusa förbi så snabbt som den gör. Men om man räknar månaderna så blir hon 2 månader på tisdag då det är den 3:e april.

Nu måste jag klä på mig, sitter fortfarande i morgonrocken ;P
ska även sätta på tvättmaskinen också :)

Hörs senare kanske!

1 Jenni:

skriven

Ett sånt där kök tänkte vi köpa till Nova i julklapp förr förra julen, men det skulle aldrig fått plats i hennes rum. Dom är väldigt fina tycker jag :) Ha en bra helg!

Kommentera här: