Lördagsmys <3

Lyckas alltid blogga såhär sent på kvällen! Ja ger det ett försök att inte somna. Känner mig en aning trött. :)

Idag hade vi tänkt åkt till Klädetten i Tumba. Men så blev inte fallet! Vi stannade hemma eftersom att det snöade och Thomas hade veckan innan satt på sommardäck på bilen. Så vi ville inte riskera att det var halt ute så vi tog en mysdag inne och pappa och Eva kom för och stannade nån timme. Jätte trevligt!

Sen bakade jag och Alicia bullar, eller det var mest jag som bakade då Alicia stod och slickade i sig vetemjölet som låg på bordet. hahaha!!! :D

Vi gör ett till försök om att åka till klädettan i morgon och hoppas på att det inte kommer snöa nån mer och att det är grönt på vägarna. :)

Idag har tindra bjudit på skrikfest! Hon har haft magknip och varit otröstlig. Och väldigt övertrött, när hon väl somnar så sover hon max 1 timme sen är hon vaken 4-7 timmar, sover 1 timme och är vaken några timmar igen så man får inte alls mycket gjort här hemma på vardagarna när hon har såna dagar. Men hon sover i allafall bättre på nätterna än i början. Hon vaknar en gång per natt och vill ha mat. Sen somnar hon snabbt om igen. :) så det är skönt.

Nu ska jag gå och göra i ordning en flaska ersättning och ge henne mat och sen ska jag sova som ska bli så jäkla skönt! :D

Godnatt! Hittade en app sketch me och såhär blev bilden på Tindra :) skitcoolt.

Kommentera här: