31 maj!

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra. Jag mår bra men har mått jätte konstigt dom dagarna jag har druckit modifast. Jag har kommit till insikt att det inte kommer att funka för mig att ersätta frukost och lunch. Jag mår för dåligt och är riktigt hungrig hela tiden. Mitt humör har gått upp och ner, jag har känt mig hängig, trött, yr och på riktigt dåligt humör! Och jag känner att det här är inget för mig. Jag tror mer på att äta mer regelbundet. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och nåt kvällsmål och samtidigt röra på sig. Så jag tror jag kommer köra på det istället. :) man blir ju lite knäpp när man inte får äta nåt. Så modifast var inget för mig.

Ge gärna tips på bra frukost och mellanmål som jag t ex kan äta. :)
Jag är så dåligt på sånt där. Haha!!!

Kram på er<3

Kommentera här: