Fredag 9 november!

Godmorgon och välkommen kylan!

Inatt har jag sovit riktigt gott. Tindra har vaknat nån enstaka gång. Hon drömmer väldigt mycket just nu. Så ibland vaknar man panikslagen av att hon gallskriker i drömmen. Puh!
 
Skulle ju tillbaka med Tindra till sjukgymnasten idag på SÖS till klockan 11. Men jag ringde och avbokade den. Hon har börjat hosta mer nu och är fortfarande jätte snorig. Vill inte dra ut henne för mycket i kylan! Så dom får väl ringa och boka en ny tid med mig eller skicka brev på nytt. Skulle bara tillbaka för efterkontroll och bara prata lite. Inget viktigt!
 
Fredag idag då! I morgon ska jag och barnen leka med Johanna och hennes barn. Så Melica och Alicia får leka och umgås med varann. Idag är det varma kläder som gäller! Det är frost och kallt ute! Brrr...
 
Efter att jag har lämnat Alicia så tar jag en promenad till Hökarängen. Måste hämta ut paket som jag har beställt. Det är julklappar till barnen. Så då ska jag hem och slå in klappar! Ska köpa några till. Alltid bra att vara ute i god tid så man sparar december pengarna till julmaten. För där kommer det försvinna pengar!
 
Hoppas ni andra mår bra?! Hoppas ni ska göra nåt roligt i helgen.
3 dagar kvar tills man blir en dag äldre. Gaaaah! Hahaha :D
 
Nu ska jag äta upp min frukost och sen klä på barnen för att lämna på dagis!
 
PUSS

Kommentera här: