Snö

Härligt att snön äntligen har kommit! Hoppas den stannar den här gången. :)

Jag har faktiskt tjuvstartat med julpyntandet. Jag har satt upp julgardiner, satt upp julstjärnor och ljusstakar i fönstren. Det ser så mysigt ut nu. Jag bara älskar den här årstiden och betydligt mysigare blir det med snö ute och all dess belysning som man är omringad av. Lovley <3

Nu sitter jag äntligen i soffan och pustar ut! Har hållt på sen i morse. Sen sprungit fram och tillbaka som en jojjo för att titta till Tindra som har lekt i Alicias rum. Hon älskar att leka i Alicias rum. Hon bryr sig knappt om sina leksaker längre. Lilla plutten! :)

Om en timme kommer Bea hit igen. Det blir så mysigt så. Jag tänkte laga potatis och purjolökssoppa och pannkakor. Det blir gott det.

Barnen sover nu. Alicia får bara sova en stund annars kommer hon inte kunna sova ikväll sen.

Vad har ni gjort idag då?

PUSS!

Kommentera här: