Snöängel

Vilket kanonväder vi har fått på bara två dagar. Underbart! Jag, Alicia och Tindra var nere i parken och åkte pulka. Emma och Isabelle kom också ner och gjorde oss sällskap. Alicia var jätte glad att det äntligen har kommit snö. Hon passade på att göra en snöängel också. :)

Vi var ute 1,5 timme. Sen gick vi in och gjorde i ordning lite lunch. Jag måste verkligen köpa ett par ordentliga vinterkängor. Dom jag har är för kalla att ha på sig när man ska vara ute i några timmar. Så det måste jag titta på i helgen.

Imorrn ska jag ut med Johanna. Vi tänkte dra till Olearys i Farsta och sitta där och ta nån/några öl/cider. Så det ska bli kul att äntligen få komma hemifrån lite och ro om oss själva och bara få vara Therese och Johanna utan att vara mamma för en kväll. :)

Får hoppas på att ingenting kommer i vägen! Och att kvällen blir av! :)

Tindra sover så gott och jag skulle kunna somna i soffan. Är så trött! Men jag håller mig vaken tills ikväll. Går väl och lägger mig tidigt.

Kusinerna är inne i Alicias rum och leker och bråkar om vartannat. Bläää!!

Nu ska jag glo på tvn och sen förbereda middagen. Ikväll blir det pannbiffar med kokt potatis och gräddsås och självklart sallad till.

Vi hörs senare!
PUSS<3

Kommentera här: