Tänder på G

Min lilla pluttis är lite gnällig! Hon har bajsat lite löst nu och det är hur underbart som helst. Hon har ju varit hur stenhård som helst i magen. Små kulor var det förut, men nu tror jag det känns bättre för henne! Men nu är det tänderna i överkäken som spökar! Den känns och den syns också. Så det är bara en tidsfråga innan den eller dom kommer fram.
 
Jag hatar att se henne ledsen. Jag vill bara ta det onda ifrån henne. :( Min lilla fiskorv <3
 
Om 1,5 timme ska jag hämta hem Alicia. Får hoppas på att det har gått bra idag för hon vaknade ju fem i morse och sover inte hon ja då blir hon ett monster sen. Hahah! Hon måste sova vid lunch där annars orkar inte hon. Hon är så aktiv hela tiden så hon behöver sova. Men jag tror nog hon har sovit idag.
 
Sen ska vi bara hem och mysa <3
Laga nåt gott, nåt med fläskfilé och kanske potatisgratäng. Vilken lyxtorsdag! :D
 
Gud vad tiden går fort alltså! Tindra kryper i raketfart och nu har hon börjat ställa sig upp mot möbler. Det är så kul att se. Mitt lilla hjärta <3 tänk att hon blir 10 månader den 3e december. Helt galet! :O
 
Nu måste jag sluta! Ska ta lilla pyret och sätta oss i soffan och mysa lite <3
 
PUSS!

Kommentera här: