Dimma

Godmorgon alla pigga och trötta!
Har precis avnjutit en god frukost. Så gott med smoothie! :)

Idag är det dimma ute!
Mysigt.. Det är nu som hösten verkligen är här! Det jag älskar med hösten är att det är mörkt på morgonen och blir mörkt fort på kvällen och man kan tända massor av ljus. Jag älskar ljus! Det blir som ett lugn i min kropp. Och det behöver jag. Lugn och harmoni i kroppen! Det är viktigt.

Snart dags att klä på sig och lämna Alicia på förskolan och sen går jag på 30 min promenad i rask takt! Skönt..

Sen hem och tvätta. Sen Thomas kom hem så växte helt plötsligt hela smutskorgen! Haha. Typiskt karlar att samla på sig smutstvätt och sen kommer ett stort berg med tvätt sen.
Sen kanske min fina mamma kommer över. Vi pratade om det igår att hon kanske skulle komma över. Annars är jag bara hemma och tvättar och plockar och leker med Tindra som för övrigt blir 8 månader idag! Grattis min lilla sälunge på din dag <3

8 månader! Herregud :O snart börjar man jobba också. Usch, vill inte ens tänka på det. Kunde jag så önskar jag att jag kunde vara hemma längre än till april nästa år.
Får se när Tindra får plats och vart hon får plats nånstans.

Nu måste jag klä på mig och sen beger vi oss. Jag hoppas att Alicias och Tindras jackor kommer idag. Skulle verkligen behöva dom nu när det är så kallt. Brrr!! Men hoppas dom kommer idag då :)

Vi hörs senare!
PUSS!

1 Kicki:

skriven

Hur gör du din smothie?

Kommentera här: