Lilllördag!

Godkväll från soffan!
Sitter här med min mysiga och gosiga filt och glor på tv.

Känner mig lite piggare, men har fortfarande lite ont i halsen. Men ingen feber i allafall och det är ju skönt!
Ska jobba imorgon ändå. Det är ju bara torsdag och fredag och sen helg igen och då kan jag passa på att vila upp mig igen. Men jag kan inte ligga still. Jag är uppe och far som en jojjo ändå fast jag kanske borde ligga eller bara sitta ner och bara ta det lugnt. Jag har så många bollar i luften så det är galet. Det händer alltid nåt med mig. När jag väl påbörjar saker så kan jag inte slutföra det jag har börjat med för under tiden så har jag påbörjat med nåt annat och sen annat igen och sen står jag där och undrar hur det kunde ha blivit så tokigt. Haha...

Jag vet, jag är knäpp! :D men sån är jag.

Har även packat fyra kartonger ikväll. Tänk att nästa onsdag flyttar jag. Pratade med pappa ikväll och vi kanske kommer fylla hans lastbil redan på tisdag kväll så vi bara behöver städa det sista innan dom nya flyttar in på onsdag. Det vore ju i såna fall kanon.

Det ska bli skönt med ett eget och alldeles nytt. Bara mitt och barnens hem varannan vecka. :)

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig.
Ska upp halv sex imorgon biti.

Godnatt ♥


Kommentera här: