Måndag morgon!

Godmorgon!
 
Usch, idag känner jag inte för att jobba. Jag har sovit som en kratta inatt! Hostat hela natten, så nu har jag ännu mer ont i halsen och knappt kan prata utan att det gör ont. =/
Men bortsett från det så bor vi just nu bland flyttkartonger. Så mycket att göra att jag knappt vet om jag hinner. Idag är det jobb och dagis igen. Barnen är friska nu tack och lov! Så jag kör ett 9-15:30 pass och sen hem direkt och fixa middag och försöka packa ännu mer. För ikväll måste vi få ihop ännu mer om vi ska lasta allt i morgon kväll.
 
Ska alldeles strax väcka barnen. Men jag låter dom få sova lite längre!
 
I lördags var vi på Skansen. Det var jätte mysigt. Och vi hade perfekt med väder också! Det stod att det skulle regna men det kom några skurar när vi skulle gå därifrån vid halv fem ungefär. Alicia blev ansiktsmålad för första gången, hon har aldrig velat bli det förut och då valde hon att se ut som en fjäril. Hon var skit glad och nöjd. Hon ville inte ens tvätta bort den på kvällen utan hon fick ha den tills igår kväll då den var rätt utsmetad så då tvättade jag bort det. Hon var jätte glad över att få åka lite karuseller. Lilla slänggungan och flygplanet. Hon var verkligen så duktig. Hon gnällde inte ett ändaste dugg om att hon var trött. Hon både gick och sprang hela tiden vi var på Skansen. Tindra fick också gå lite, men henne måste man ha ögonen på sig hela tiden. Hon springer iväg direkt. Lilla busungen! Det var verkligen jätte mysigt och trevligt. Mot slutet så blev Alicia trött. Vi tog spårvagnen mot T-centralen eller en bit därifrån och gick en bra bit till Mcdonalds och käkade middag där. Klockan var åtta när vi kom hem. Alla var både trötta och ont i fötterna. Men en jäkligt rolig dag var det i allafall =)
 
Slocknade halv tio och sov till kvart i sju på morgonen.Lovley! ♥
 
Nej, nu måste jag väcka barnen för om en timme måste vi gå hemifrån, eller i allafall börja påklädningen av ytterkläder så att vi hinner.
 
Ha en jätte fin och bra dag så hörs vi snart igen!
 
PUSS!
 
 
 

Kommentera här: