Skratt ♥

Tänk att skratt kan få en att må bra ända in i själen! Tack älskade syster för ikväll. Även fast jag kanske inte var den pigga utan den trötta. Men jag hade ändå mysigt och roligt att få ha egentid med dom. :)

Att få skratta och ha roligt betyder oerhört mycket. Det ska inte alltid vara allvarligt jämt och man ska kunna slappna av och må bra. Det är mitt motto här i livet! Att skratta får mig att må bra. Det får väl alla att må bra, eller?

Nu är jag i allafall på hemmaplan. Kom hem för en stund sen. Har bara slappat! Och det förtjänar jag faktiskt. Efter en slitsam och tuff vecka.

Snart ska jag krypa ner i sängen och bara sova oerhört gott!

Hoppas ni annars mår bra?!
Jag mår bra. Lite illamående bara. Åt lakrits choklad hemma hos Emma och det blev nog en och en annan bit. Blää!!

Godnatt! Sov gott ♡

Kommentera här: