Andys lekland

Idag blev det lite ändrade planer.
Tanken var ju att vi skulle åka ut till min pappa och hans fru Eva på Ingarö för en liten julafton men jag fick ett sms av pappa tidigt imorse att dom båda ligger hemma och är magsjuka. :/

Så vi bestämde spontant att åka till Andys lekland i Sickla. Sagt och gjort!
Vi packade in barnen i bilen och åkte och rastade vilddjuren och även mamman och pappan fick bli rastade. :D
Gud så vi lekte! Vi åkte rutchkanna hur många gånger som helst.

Jag har aldrig sett Tindra springa så snabbt som hon gjorde när vi åkte rutchkanna och hon skulle springa upp för alla trappor för att komma dit igen. Hon var helt exalterad och sprallig i hela kroppen. Så himla roligt att se henne så glad och sprallig :)

Hon och jag kastade oss i bollhavet. Det tyckte hon var jätte roligt! :)

Vi var där och lekte i tre timmar sen tackade vi för oss och begav oss ner mot Willys och handlade lite till middagen och sen åkte vi hem. Trötta var barnen och vi hann knappt köra ut från parkeringshuset innan Tindra somnade. Så trött och slut var hon efter allt lekande :)

Här är lite suddiga bilder! :)








Tog inte så mycket bilder. Ibland är det bästa att uppleva allt UTAN att fota hela tiden. Men några enstaka foton tog jag :)

Nu ska jag gå och sova!
Trött efter allt bus och skoj ♥

puss och kram
1 kicki:

skriven

Kul att ni gör så mycket tillsammans och även firade julen ihop verkar det som.
Hur går dina tankar kring framtid och erat förhållande?

Kommentera här: