Slutet på 2013!

Snart är detta år 2013 ett minne blott!
Och jag är mer än öppen för det nya året 2014 som kommer. Som jag hoppas på kommer se mycket ljusare ut. Det kommer öppna så mycket nya möjligheter för mig.

Vi åkte först till Fiskis och firade Thomas morfar som fyller 70 år idag. Vi köpte en blomma och after eight. Stannade bara i två timmar ca. Sen vidare hem och förbereda inför kvällen. Emma med familj kom över till sex och potatisgratängen fixades i ordning samt dukningen. Så det blev hel benfri kotklett med hemmagjord potatisgratäng med beasås. Jätte gott! :)

Kladdkaka och glass blir det till efterätt. Sen har vi lite chips och dipp och lite ost och kex att mumsa på. Det är full rulle på barnen som springer runt och tjoar och leker för fullt! Det är rena rama kalabaliken här hemma. :D hahaha..

Nu är det inte så lång tid kvar av detta år!!
Jag hoppas ni får ett fantastiskt avslut på detta år och en fantastisk bra år av det nya året 2014.

Jag vill tacka er alla underbara läsare för det här året! Jag hoppas ni stannar kvar till nästa år också. All kärlek till er alla!! ♥

GOTT NYTT ÅR!!!!!



1 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

God fortsättning! :)

Kommentera här: