Lilllördag♥

Godkväll! Sitter i soffan för mig själv med filten om mig och en skål popcorn. Var så sugen på nånting! Och tänkte direkt på popcorn. Det är så gott :)

Både igår och idag har jag varit så himla trött och matt i kroppen. Ögonen har liksom inte hängt med i svängarna. Och jag har börjat känna av huvudvärken! Jag har klarat mig från det sen innan jag började jobba så det är väl på tiden att jag ska få det nu kanske. Hoppas inte!

Annars flyter allting på som vanligt, mycket på jobbet och man är hur slut som helst när man kommer hem. Pussas och kramas med mina finaste tjejer är nåt jag alltid får tid och ork till ♥
jag blir så glad och varm i kroppen när barnen ser mig och blir glada av att jag är hemma.
Det värmer så mycket i mitt mamma hjärta! Älskade flickor ♥

Barnen ligger i sina sängar och jag njuter av egen tid. Thomas är som vanligt i fiskis hans "andra hem" eftersom han ska flytta hem till mamma igen. Fast nu tvättar han bilen och städa ur den. Det är skönt med egen tid, det behöver jag.

Snart helg igen. Torsdag imorgon och jag jobbar som vanligt 8-16:30.

Hoppas ni annars mår bra?!
Nu ska jag titta på 112-på liv och död på kanal7.

PUSS♥




Kommentera här: