1 januari 2013

Vi välkomnar det nya året 2013!
Jag hoppas att detta år ska bjuda på nya utmaningar och överraskningar. :)

Ett sunt och hälsosammare liv hoppas jag på. Ska verkligen ta tag i det här med både kost och träning. Det här ska bli mitt år!

Igår var det ju nyårsafton och det blev inte riktigt som vi hade förväntat oss. Vi visste ju att Tindra hade ögoninflammation, men sen visade det sig att Alicia hade 38,5 i feber. Så hon fick Alvedon och låg i soffan och somnade till slut innan alla raketer smälldes. Men hon fick se lite ändå. Jag och dom andra stod på balkongen och tittade.

Vi spelade lite TP och åt lite ost och kex. Slutade spela när vi kände oss trötta! Och då var klockan två och dom andra gick hem. Och jag somnade som en stock och sov fram till tio. Jag fick en behövlig sovmorgon! :) jätte skönt!

Sen har jag städat bort julen. Och storstädat hela lägenheten. Så nu är det rent och snyggt här hemma. Ska bara bädda rent i sängen sen. Och nu sitter jag här i soffan med min underbart mysiga och varma filt. :) jag verkligen älskar den filten!!

Hoppas ni andra hade en jätte mysig och bra nyårsafton!

Undra hur många som vaknade bakis imorse?? Själv vaknade man pigg och mådde bra. Medans andra vaknar med sprängande huvudvärk och ångest! :)

PUSS!

Kommentera här: