Piggelin :D

Ligger redan i sängen och ska sova för natten men tänkte slänga in ett inlägg om dagens läkar besök.

Tindra är buy the way piggelin nu. Visserligen hade hon lite feber i morse runt 38,3 så jag och Alicia åt frukost och sen fixade oss för att dra till Farsta. Hon var betydligt piggare idag än dom andra dagarna då hon har legat som en hösäck! Men i allafall.. Fick träffa en trevlig manlig läkare som lyssnade på andningen, tittade i öronen och i munnen och kände på halsen. Inget konstigt tyckte han! Eftersom hon har haft feber så pass många dar så ville jag ändå att dom skulle ta ett kissprov för att eventuellt utesluta urinvägsinfektion. Tindra fick en påse på sig och jag gick runt med Burre och Essa och käkade lunch på donken, gick in på Ur och Penn för att få min klocka fixad men den skickas iväg och är klar om ca 2-3 v. Har saknat att ha den på mig. Min älskade klocka :)

Sen efter 1-1,5 tim så gick vi tillbaka till VC med kissprovet och allt såg jätte bra ut. Så det var inge större fara med henne! Och så klart när jag kommer hem sen och tempar henne så har hon 36,7 ingen feber alls! Bara sådär?! Från att ha hög feber till inget nu. Så det var skönt att allt var bra. Vilken lättnad! :)

Så vi gick ner till plaskis sen en stund. Tindra lekte och hade kul. Precis så som hon brukar se ut. Busig och glad!

Men hon vill fortfarande inte äta. Vällingen ville hon inte ha innan läggdags som hon alltid får. Så det var skit svårt och försöka ge henne det. Halva drack hon i allafall :) bättre än ingenting alls.

Nu ska jag sova, så nu får ni sova gott eller vad ni nu gör. Haha!! :D

Godnatt och sov gott ♥

En pigg Tindra :)






Kommentera här: