SUCK!!

Här är inget nytt! Allt är som vanligt..
Tindra har fortfarande 39,4 i feber och är allmänt dålig. :( Hon har druckit två flaskor med välling, ätit lite ägg och druckit lite jucie idag. Försökte ge henne en flaska välling för en stund sen, men den mottade hon bara bort. Jag förstår att hon inte villl dricka välling som är varm när hon är kokhet. Det skulle inte jag heller vilja.

Min lilla älsklingsplutt! Tycker så synd om henne. Vet inte vad jag ska ta mig till snart. Jag får hålla fast henne och ge vätska via en liten spruta. Men hon är så stark och bökar sig loss ur mina armar. Det värsta jag vet som mamma att behöva göra är att hålla fast min lilla flicka och göra nåt mot hennes vilja. Jag mår fruktansvärt dåligt av det. Men samtidigt så tänker jag hela tiden på dom orden som ekar i mitt huvud att hon kan bli uttorkad och då blir det i såna fall sjukan och där kanske man får ligga ett dygn eller två. Och det är nånting jag inte vill. Och jag vet att Tindra vet om att jag gör det för hennes skull för att hon ska må bra. Men det är ändå jobbigt! Det är ju meningen att jag ska beskydda henne och inte göra nåt mot hennes vilja.

Mammas lilla hjärta ♡
Jag önskar så innerligt att hon kunde bli frisk från den skiten hon har nu. Jag hade ju tänkt uppsöka läkaren idag, men vi båda somnade om och vaknade vid nio och sen var hon pigg hela förmiddan och då trodde jag väl ändå att hon var på bättringsvägen. Men där hade jag fel! :(
men i morgon ska jag dit. Vet inte vad dom kommer göra men jag hoppas dom kanske kan ta blodprov eller nåt.

Alicia är med Thomas hemma hos min mamma. Han hjälper fortfarande till med altanen, det är han och min bror som hjälps åt. Duktiga dom är! :)
Kul ändå att mitt ex är hemma hos min mamma och hjälper dom med deras altan. Min mamma tycker jätte mycket om Thomas. Han är så snäll och vill alltid hjälpa till! Det är så gulligt. Det är så skönt att vi har sån bra kontakt med varann och är bra vänner. :)

Ni får ursäkta mitt långa inlägg!
Man blir lite pratsjuk och knäpp när man har suttit inne nu i 3 dar. Känner mig lite förvirrad vad det är för dag. Haha! :D

Nu ska jag ta hand om min lilla ledsna och sjuka flicka :'(

Ta hand om er!
PUSS ♥

Nyvaken och världens kaluffs ♡






1 Emma - Mamma till två:

skriven

Hahahaha vilka roliga bilder på henne med frippan ☺ så söt moster älskling. Bli frisk snart så du kanske kan komma på lördag för lite födelsedagskalas för kusinen din ❤ puss

Kommentera här: