Onsdag och sol :)

Godmorgon! Vad härligt och upppiggande det känns när det är ljust ute redan klockan fem när man vaknar. Det här ser ut att bli en härlig och fin dag. Solen är tillbaka igen ♥ Lovley.

Kör ett 8-16:30 pass sen hämtar T upp mig med barnen och vi ska titta på varmare skor till Tindra eftersom hon börjar nu på tisdag och det är jag som kommer ha inskolningen. Känns gött!

Idag ska Thomas med Alicia till en läkare på schasska barnläkarmottagning i Farsta för att prata just om hennes mage. Hon har ju så jobbigt när hon ska bajsa. Igår skrek hon så fort hon ska bajsa. Man ser verkligen på henne att hon tycker det är jobbigt. Usch blir så ledsen när jag ser henne ha ont :'( just den biten med bajseriet tar upp hela hennes vardag. Så jag hoppas läkaren kanske kan hjälpa oss på nåt sätt så att det blir lättare för våran älskade tjej ♥ det blir även jobbigt för oss också. Man blir så frustrerad. Man vet inte vad man ska ta sig till ibland. Och när hon väl bajsar i blöja så belönar vi alltid henne med en peng och hon förstår mycket riktigt att hon inte ska "hålla in" bajset utan det ska ut. Vissa barn kan ju vara rädda för att bajset lämnar kroppen och att dom tycker att det är jobbigt. Så det är väl nån fas hon går igenom nu. Men det är fruktansvärt jobbigt för oss alla.

Oj klockan sprang iväg! Måste klä på mig utekläderna och bege mig ut.
Vi hörs senare!

PUSS ♥

Kommentera här: