Fredagsmys ♥

Fredagsmys med Alicia. Hon stoppade självklart in hela munnen full med godis. Mitt lilla godismonster ♥

Ikväll var vi ute. Jag fixade i ordning lite middag. Tyvärr skit tråkig fredagsmat. Blodpudding och potatis bullar. Men barnen var nöjda så då var jag nöjd! Sen tvättade vi oss och satte på oss skorna och gick ner till parken precis utanför porten. Vi tog med oss hinkar och spadar. Men Tindra ville bara gräva en stund och sen ville hon på upptäcksfärd. Det vill väl alla 15 månaders. :D

Vi gick in vid halv åtta för då märkte jag att Tindra var trött. Gnällde och inte visste vad hon skulle göra. Mammas pluttis!

Så hon fick en ny blöja, pyjamas och en flaska välling och sen somnade hon gott i sin säng. Jag hoppas dom båda i allafall kan sova till sju. Det vore ju skönt!
Önska kan man ju alltid göra.. :P

Tindra har gjort sig själv med hjälp av en mjölk kartong. Alltså satt på händer, fötter och huvud på mjölkkartongen och den är verkligen jätte fin. Blev så glad när jag såg den. Bild kommer längre ner :)

Har haft lite fredagsmys med Alicia innan hon somnade för drygt en timme sen. Hon fick lite godis i en skål och hon ville gå och lägga sig se . Hon var trött, sa hon. Dom stackarna går ju upp tidigt på vardagar så jag förstår att dom är trötta. Mammas älsklingar ♥

Imorgon hoppas jag att det blir fint väder! Lika fint och varmt som det har varit idag.

Här kommer lite bilder från kvällen och lite annat smått och gott :)

Puss & Kram

Här kommer lite bilder från ikväll och lite annat smått och gott ;)













♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: