Lekmer.se is the shit! ♥

Nu har jag äntligen suttit på lekmers hemsida och klickat hem julklappar till barnen och till mosters älsklingar. Hittade inte så mycket till Tindra. Vet ju inte vad jag ska köpa. Det är som en djungel med saker hit och dit. Men några hittade jag ju i allafall. Resten köper jag nog i affären. Eller resten, om jag hittar nåt mer så köper jag det till henne.

Det bästa med lekmers hemsida är att det är 200:- rabatt om man handlar över 1000:-. Och det var rätt mycket som var på rea också. Det gillar jag! :D

Så nästa vecka bör jag kunna hämta paketet redan. Leveransen är ju så snabb!
Ååååh kan inte riktigt fatta att det är 1:a advent på söndag. Jag måste köpa adventskalendrar till tjejerna. Hade tänkt köpa lego adventskalender till Alicia men då visste jag inte vad jag skulle köpa till Tindra. Så det blir det gamla vanliga, chokladkalender istället. Men det är ju poppis! :)

Imorgon tänker jag ta barnen och åka till Farsta. Jag fick ju ett presentkort på Kicks av Thomas på 300:- och sen fick jag även ett på Chilli på 300:- av min pappa och hans fru Eva när dom var här och fikade lite när jag fyllde år. Så jag vill gärna komma ut lite nu och Tindra är mycket piggare också vilket är positivt. Så en tripp till Farsta borde nog göra susen. Då kan jag kika på nåt till mig! Behöver en ny mascara, min verkar jävligt slut nu. Så det lär bli en ny sån.

Får se vad jag köper för resten av pengarna.

Nu ska jag kika runt på lite julklänningar som barnen ska ha på julafton. Jag har hittat as snygga klänningar men jag vet inte om jag är så pigg på att slänga ut runt 300:-/st om dom sen inte kommer så mycket till användning. Får se! Hinner tänka. Men dom är jäkligt snygga. Ska försöka hitta nåt till mig också. I år ska julen firas hos min mamma och hennes man Putte och mina två bröder kommer även vara där och sen min syster med familj, min mormor och sen vi. Så 13 pers blir vi hemma hos dom. Riktigt mysigt! ♥

Sköt om er!
puss och kram ♡
1 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Vi beställde ny soffa och säng från Chilli typ bäääästa affären :D haha dom har så mycket snyggt!

Hos oss kör vi också på chokladkalendrar tycker det är sjukt dyrt med lego och dom där sen innehåller dom typ INGENTING! Känns som slöseri på pengar.

Kommentera här: