Baka baka liten kaka..

Här hemma har vi bakat för fulla muggar!
Jag slängde ihop en playdoh deg imorse och den satt både jag och barnen med länge och hade skoj med. Man vet verkligen hur man ska sysselsätta barnen dom satt så fint och bakade. Mina små hjärtan ♥

Jag har nyss slängt ihop en sockerkaka som blev riktigt god. Ibland lyckas man verkligen!

Ska snart börja med middagen också tänkte jag. En god korvstroganoff med ris och massvis med frysta grönsaker och en enkel sallad till blir det.

På lördag har jag tänkt ha heldag med Alicia. Jag tänkte gå på bio och se Turbo och sen tänkte jag att vi skulle bowla. Hon har varken gått på bio eller spelat bowling så det blir i såna fall första gången för henne. Det känns som om både hon och jag behöver en mamma och dotter dag. ♥ min älskade lilla unge!

Idag är det exakt 4 år sen som en go och mysig person togs ifrån oss. Vi tänker extra mycket på dig och på din familj. Jag hoppas du har det bra där du är och kan vaka över oss. Fina Pierre! Du finns bland oss föralltid ♥

Nu ska jag börja med salladen och förbereda allt inför middagen!

Här är lite bilder på mina fina tjejer som betyder allting för mig ♥





Kommentera här: