Egentid!

Barnen har fått lunch och ligger och vilar. Tindra sover och jag hoppas hon sover ett tag och Alicia ville ligga i min säng och vila. Hon var trött! Även fast hon är så stor så vill hon fortfarande sova på dagarna. Hon gör även det på förskolan.

Imorse ringde jag Alicias läkare och tyvärr fanns det ingen tid föräns den 11/12. Men vi bokade upp den och kvinnan jag pratade med sa att dom brukar alltid få massa återbud och då skulle dom ringa mig så kunde vi komma tidigare än den 11/12. Jag ångrar att jag inte har ringt tidigare! Men men.. Nu är det gjort i allafall.

Idag har vi bakat playdoh deg och vi satt länge vid bordet och bakade och hade oss. Det var jätte kul! ♥

Får se vad vi hittar på sen när dom vaknar. Vad dom är på för humör! ;)
Ringde även till jobbet och sa att jag kommer vara hemma resten av veckan. Jag hade ändå tagit ledigt på fredag så då passar vi på att kurera oss ordentligt istället.

Nu ska jag ta mig en liten powernap!

Vi hörs sen!
Puss ♥

Kommentera här: