Komplett ♥

Nu är mina två hjärtan hemma. Då är jag hel igen och mitt liv är komplett!

Har varit och handlat på Willys i Älvsjö. Det blev lite sent så det blev donken till middag. Perfekt och nära också! Haha..
Barnen ligger i sina sängar eller i allafall en utav dom. Alicia får sova i min säng. Tycker det är så mysigt att ha henne brevid sig och i samma rum. Då kan jag ligga och titta på henne, känna hennes doft och stryka hennes hår. Det är kärlek det. ♥ mina fina älskade!

Fick ett mail nyss från säljaren angående vinterkängorna jag vann till Tindra på Tradera. Hon var jätte gullig och skulle sätta tillbaka 55:- till mitt konto eftersom hon tyckte inte att jag skulle betala mer för dom än vad hon hade gjort. Så 150:- blev det istället för dom. Det var verkligen gulligt gjort :) det finns verkligen fina människor där ute. Såna fina människor blir man glada av :)

Jenni; Är det bra kvalité på dom skorna? Coop har jag hört har bra skor. :) ska kolla där då. Ska köpa skor i morgon efter jobbet. Får se vad vi hittar för nåt ;)

Skönt att kylen och frysen är fulla med mat. Så nu kommer det bli roligare att laga middag när man har massa ingredienser. Åh vad dom snarkar sött där inne i sovrummet mitt ♥

Hoppas ni annars mår bra?!
Jag mår bra. Lite snuvig och satans jäkla knutar i nacken som gör mindre skönt. Fy satan!! Jag sitter ju verkligen fel och jag har sån dålig hållning i kroppen. Det är inte så konstigt att jag har ont överallt i kroppen. Jävla fläskberg!! Hahahaha.. ni tycker jag säkert att jag är helt sjuk i huvudet som kallar mig själv sådär. Haha! Vill ni veta en sak då? Jag är sjuk i huvudet. Jag är så knäpp i kolan så det finns inte på världskartan. Haha! Man måste ju få ha roligt också på min egen bekostnad. :D

Sån är jag! :)
Nä, nu sätter vi punkt här innan det här går över styr!

Godnatt! Hörs mer imorgon kväll.

PUSS ♥

Kommentera här: