Söndag

Jaha då var det söndag igen. Jag tycker inte om söndagar för då är helgen slut och man har en jobbvecka framför sig. :(
Men samtidigt älskar jag dom i allafall varannan söndag. Just denna söndag älskar jag för då ska mina två älsklingar komma hem och jag har dom en vecka ♥ åh vad jag längtar efter dom.

Dom skulle komma lite senare. Dom var ute i skogen och grillade korv och umgicks med Alicias och Tindras kusin Denice och hennes pappa. Så jag har kunnat storstädat överallt i lugn och ro och duschat också. Så nu är hemmet rent! Jag bara älskar när hemmet är rent. Man blir så mycket gladare då. :)

Sen när dom kommer så åker vi till Skärholmen på City Gross och handlar. Jag har typ ingenting hemma. Det ekar i hela kylen!! Haha.. Så mat och lite annat ska jag handla. Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir för mat.
Möjligtvis hemmagjord potatismos med ugnsgratinerad falukorv. Det blir det nog till middag.

Vad ska ni andra laga för nåt spännande till middag?

Jag har btw vunnit ett par vinterkängor till Tindra. 241:- inkl frakten då. Visst det kanske inte var så jätte billigt, men tyvärr så kommer jag hedan efter att få köpa allt begagnat eftersom jag inte kommer ha råd varken okt, nov och dec då jag inte får nåt bostadsbidrag eller jag får 300:- eftersom jag har höjt min inkomst och istället för att betala tillbaka till dom så har dom justerat det så att jag får mindre resterande för månaderna som är kvar. Men sen får jag mer pengar för nästa år. Så jag får leva riktigt snålt ett tag nu framöver! Suck..

Men det kommer säkert att gå bra! :)
det måste det bara.

Åh vad jag vill krama om mina små hjärtan ♥ jag känner mig så kall och tom utan dom. :( mina föralltid älskade ungar! Jag vet inte hur jag någonsin skulle kunna klara mig utan er. För det kan jag verkligen inte. Ni är livets mening! Älskar er så oändligt mycket.

Här är Tindras tuffa kängor som jag vann ;)



1 Jenni:

skriven

Nova och Nellies vinterskor kommer från Coop. Förra året kostade dom 399:- men nu har dom sänkt dom permanent till 249:- Dom är verkligen kanonbra! Så det finns ju billiga nya saker också ;)

2 Anna:

skriven

Men dessa är från Hm, hoppas inte du fick betala mer än nypriset nu :-( (livsfarligt med tradera ;-)) jag köpte lika på loppis i hågelby för 30kr..

Kommentera här: