Tisdag

Snart ledigt igen och jag ser fram emot det!

Imorse lämnade jag tjejerna, det var inget fel på Tindra. Hon var ju pigg både igår eftermiddag och imorse. Tempade även henne imorse men ingen feber. Så hon var nog mest trött! Hon sov även hela natten från 19:30-06:10 imorse. Fick även väcka dom. Tindra som annars vaknar före mig fick jag väcka. Hon var svår väckt imorse.

Jag och Thomas hade även samtal med Alicias pedagog. Allt var jätte positivt med vår stora tjej. Hon är alltid glad, positiv, hjälpsam och leker alltid med alla. Försöker alltid få igång gruppen och försöker dra med dom på saker och ting vilket är jätte positivt. Så det var kul att höra. Pedagogen tyckte även att vi borde gå med Alicia till VC så att vi får en remiss till öra, näsa&halsmottagning med tanke på att hon alltid låter så täpt i näsan oavsett om hon inte är förkyld så får hon svårt att få fram vissa ord. Så det ska jag försöka boka tid till på fredag. Hon sa att det är bättre att göra det nu så tidigt som möjligt så att det inte sätter sig på språket om man låter det gå så långt. Har tänkt på det flera gånger men när utomstående även lägger märke till det så känns det mer verkligt!
Så nu ska jag ta tag i detta för våran Alicias skull. Det är hon som lider utav det. Min prinsessa! ♥

Måste verkligen sova! Upp tidigt imorgon biti och väcka trötta och icke-morgonpigga-barn. :(
Imorgon blir en lång dag för mig.
7:30-16:30. Suck!!
Jag hoppas Thomas kunde hämta tjejerna så slipper dom gå till 17 imorgon som dom fick göra idag. Hoppas! :)

Nu säger jag tack och godnatt!
Sov gott..

Kommentera här: