Tyst

Sitter just nu i min säng med datorn i knät. Det ska bli så skönt att få lägga sig ner snart och somna förhoppningsvis bra. :)
 
Som ni har märkt så har det varit lite tyst härifrån tror det senaste inlägget var förra fredagen.
Det finns inte så mycket att skriva om, bara om samma sak känns det som!
Det är ganska så tufft nu på jobbet. Det är mycket stress! Visst, jag är stresstålig, men den här typen av stressen är banne mig inte kul!
Jag har aldrig behövt stressat såhär mycket på en arbetsplats. Det är bedrövligt! Så ja, det är mycket just nu. Jag är sönderstressad. Jag är bara 27 år och ska inte behöva gå in i väggen. Men fortsätter det i samma tempo så lär jag göra det. Och det är inget jag vill!
 
Så det är därför som jag är helt utmattad och har inte orkat bloggat nåt. Kände att jag ville skriva av mig lite nu ikväll när jag får chansen. Imorgon öppnar jag och det är skönt på ett sätt för då slutar jag klockan 15. Ska då passa på att hämta mina små gullungar på dagis och gå hem till mig. ♥
Pratade med Alicia ikväll och hon är så söt när man pratar med henne. Jag berättade att jag skulle hämta henne och Tindra imorgon efter dagis och då tjoar hon till i telefonen och säger med en mjuk röst: " jaa mamma jag saknar dig" då blir jag så varm i mitt mammahjärta. Älskade unge!!!
 
Men nu vet ni i alla fall hur allt ligger till! Det blir väl lite inlägg här och var. Beror helt och hållet på hur pigg jag är!
Men för övrigt så är allt annars bra. Snart fredag igen! Nåt att se fram emot i alla fall. Älskar fredagar! Fast den här fredagen stänger jag så det känns lite vemodigt tyvärr. Men nån måste ju ta det också :) så är det ibland.
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova för klockan ringer 5:20 imorgon biti!
 
God natt på er!
 
 
Mina fina älskade barn som får mig verkligen att orka med vardagen, Ni är mitt allt! Mitt liv är komplett med er. Älskar er till rymden och tillbaka! ♥ PUSS på er
 
 
 
                                                                                        ♥
 

Kommentera här: