Vabb!

Hej allihopa!

Hann jobba 1,5 timme och sen ringer dom från Tindras avdelning och säger att hon varken har ätit nånting och var lite små varm och allmänt gnällig. Så jag fick ju tyvärr gå ifrån jobbet. Kändes inte så där roligt med tanke på att jag var sjuk hela förra veckan. Hade verkligen sett fram emot att få jobba. Tindra har precis vaknat. Hon har sovit 1,5tim. Så jag avvaktar och ser hur hon verkar vara sen för är hon pigg för övrigt så lämnar jag dom igen imorgon biti igen. För hon är bara lite snorig. Men det kan man ju inte vara hemma för.

Skulle hon vara dålig imorgon biti igen så kommer Thomas hit och vabbar åt mig så att jag kan få jobba. Jag lär ju inte få ut så mycket nästa månad då om jag även ska vabba dom närmsta dagarna annars.

Men vi får se hur hon verkar vara.
Hon ligger och halvsover ser jag nu. Hon måste verkligen vara trött. Det är nog efter helgens bravader! Det har ju varit fullt ös hela helgen. Så hennes sovtider har ju rubbats ordentlig. Så hon är nog mest trött bara!

Nu ska jag fixa lite mellanmål till oss!

Kommentera här: