Valborgsmässoafton

Idag är det valborgsmässoafton. Sista dagen i den här månaden. Har räknat veckorna och det är bara 10 veckor kvar och sen är jag ledig två veckor jobbar en vecka och är ledig tre veckor till. Det är lite surt att behöva jobba mitt i sommaren. Men tyvärr så behövde vi personal eftersom det är barn från mitt jobb som ska gå hela sommaren.

Men nästa år är det nån annan som får ställa upp och jobba på sommaren. :)
då har jag gjort mitt för den här sommaren.

Ikväll vet jag inte om det blir nån majbrasa. Men syrran med familj kommer över och äter middag med oss. Vi får väl ta en promenad runt i området och se om det blir nåt.

Vad gör ni andra på valborg?
Jag kommer vara så trött. Kommer hem till 17. Som tur är hämtar Thomas barnen tidigt på dagis. Så han går hem till mig medans och väntar tills jag kommer.

Nu ska jag fortsätta jobba!
Ha en trevlig valborg.

puss och kram ♡

Kommentera här: