Det där gick ju som på räls!!

Nu är jag på väg hem efter en 70min körning med bästa trafikläraren Rolf på Södermalms Trafikskola. ☺

Ni som är sugna på att ta körkort och inte har nån att övningsköra med privat så kan jag varmt rekommendera den bilskolan. Dom är super duktiga, kunniga, trevliga och har känsla för humor! Jag tycker att det är viktigt att kunna ha roligt och skämta med sin trafiklärare för jag personligen kan slappna av och kan köra bättre än om jag skulle sitta spänd och köra dåligt.

Körningen gick bra idag! Lugnt och försiktigt. Jag var väl lite på gasen några gånger. 😊

Nästa körning är nästa onsdag den 7:e 15:45. Så det är några dagar kvar. Fick även tips av min trafiklärare om att gå en teorikurs den 10-11 Feb från 17:30-20 två dagar efter varandra. Det är ett sätt för mig och andra att sitta och prata om just teorin och hjälpa varann. Så det kan ju vara ett alternativ. Det kan ju hjälpa mig lite på traven. 

Ska försöka plugga teori ikväll!
Nu ska jag av tunnelbanan.

Vi hörs senare!
Puss och kram

Kommentera här: