Det tog emot!

Imorse tog det verkligen emot att kliva upp ur sängen. Jag bäddade rent igår och då blir det extra skönt att ligga i sängen. Jag vaknade redan där vid 7 tiden och kunde så klart inte somna om. Så jag låg kvar tills klockan blev 8:10 då var jag tvungen att gå upp för att hinna äta lite och ta bussen som gick 8:57. 

Men nu är jag på väg i allafall till bilskolan och ska köra lite bil. Nu har det ju kommit lite extra snö så det blir spännande att köra. 😊

Sen när jag kommer hem ska vi ta ut tjejerna så att dom får åka lite pulka. Tindra ville gå ut redan när jag gick hemifrån för att gå till bussen. Knasmaja! ❤

Imorgon är det nyårsafton och inget är inplanerat förutom att vara hemma och äta lite gott och titta på raketerna. Jag är inte så mycket för att fira in ett nytt år. Det blir ju nytt år varje år. Det är så överreklamerat! I allafall för min del.

Hoppas ni får en bra dag!
Puss och kram

Kommentera här: