Fredag :D

Godmorgon godmorgon!

Äntligen fredag igen. Den är verkligen efterlängtad!

Sovit hela natten. Vaknade av att Alicia ropade moster och jag flög upp ur sängen när klockan var 04:50. Ingen idé att somna om när klockan ändå ska ringa snart. Gick upp och tvättade ansiktet och smörjde in mig med dagkräm. Skön hy man får. Sen klädde på mig och åkte i stort sett. Nu sitter jag på jobbet med en stor kopp varm te. Halsen kliar och sticks, huvudet känns tungt och jag nyser hela tiden och snorar. Så det är väl nåt på gång. Hoppas det bryter ut nu. Orkar inte gå såhär halvrisig längre. :/

Alicia fick feber i onsdags kväll. Så hon är hemma med sin moster. Thomas kommer från Lindköping idag efter att ha varit på kurs igår och idag. Så han hämtar Tindra ikväll så får vi hoppas på att Alicia är frisk tills imorgon. Vi har planer på att gå på polismuseet imorgon. Men vi får se hur hon mår. Har hon fortfarande feber så får vi stanna hemma i helgen och mysa hemma i soffan istället.

Idag är det en tidig hemgång.
Slutar halv 3. Så skönt! Speciellt nu om man känner sig halv risig. Var ju ett tag sen som jag var sjuk så det kanske är min tur nu.

Nu ska jag dricka mitt te och vänta in barn som ska komma strax.

Ha det så bra!
puss och kram ♡

Kommentera här: