Rast

God eftermiddag!
Har precis kommit ut från sovvilan med dom minsta. Och nu sitter jag på rast och surfar runt på telefonen.
Jag har funderat på att skaffa en Iphone igen. Jag gillar inte komplicerade telefoner och den här samsungen galaxy s3 är lite för komplicerad för mig. Har kollat runt lite på blocket men priset ligger på mellan 15-5000:- Vet inte om jag har råd just nu. :/

Måste börja spara nu också om det ska bli nåt Gotland i sommar på semestern. Ibland önskar jag att jag kunde vinna på lotto eller nåt. Skulle behöva så mycket pengar till det ena och det andra. Till körkortet, gymkortet, semestern i sommar osv.. Ja man kan ju inte få allt här i livet. Eller hur? Önska önska kostar ingenting. :)

Nu ska jag fortsätta rasta innan jag går tillbaks!

Hörs mer sen!

Kommentera här: