En vecka sen..

Kom på att det är ju precis en vecka sen som jag bloggade sist.

Har verkligen inte orkat och när jag har känt bloggsug så har det stått still i hjärnkontoret! Men nu är jag på banan igen och jag hoppas på att blogglusten ska komma tillbaka, annars blir det lite inlägg här och där när jag känner för det.

Den här veckan är rätt tuff!
Vi har 11 stycken småttingar som håller på och inskolas. Igår var det skrikfest på vilan men till slut efter ca 15-20min lyckades 10 barn somna och den 11:e somnade i sin vagn. Så det går ju bra! Lite bättre idag än igår. Så det är positivt att det går framåt i allafall :)

Har somnat hemma på soffan på kvällarna hela veckan. Jag känner mig helt slut! Och idag var min första öppning på jag vet inte hur många år. Och det sved lite, speciellt när jag har vaknat varje timme och kunde till slut inte somna om när klockan var fyra. Snark!! :/

Men idag slutar jag tidigt!
Har öppning imorgon med. Skönt att sluta tidigt på en fredag för jag behöver hem och baka bullar inför Tindras 2-årskalas som vi ska ha på lördag. Hon fyller år på måndag. Min lilla pluttis! Blir hela 2 år. Mammas lilla troll! ♡

Har väl inte så mycket mer att berätta.
Jag är så trött idag så jag känner hur kontrolltornet är ur funktion för tillfälligt! Jäsp..

Nu ska jag fortsätta rasta lite innan det är dags för allvaret igen.

Sköt om er! ♡

Kommentera här: