Sömnlös natt...

Godmorgon!
Inatt sov både jag och Tindra dåligt. Jag är så lättväckt och vaknar av minsta lilla pippande från henne. Det är ju bra på ett sätt men ibland kan det vara sjukt störande att vara så lättväckt.

Febern är fortfarande kvar och härjar på lillfröken. Tog tempen för en stund sen och då hade hon 38,3. Så det blir mys för hela slanten! Om det går. Det blir ju lite lugnare när inte Alicia är hemma sen för då triggar dom inte upp varandra.

Så vi får se vad jag och Tindra hittar på idag. Vi vaknade 05:10 så hon lär ju bli trött efter att vi har lämnat Alicia på förskolan. Så då tänkte jag också passa på att ta en powernap när hon sover.

Hoppas ni andra får en jätte bra dag!

puss och kram ♡



Hahahaha.. världens jäkla min gjorde hon när jag tog kort nyss. Det här är en riktig pajas! ♡
1 joooohanna ;):

skriven

PIPANDE;) inte pippande de e ngt helt annat haha :-P puss

Kommentera här: