Bitterfitta..

Ingen godmorgon här!
Tindra vaknade och skrek på mig när klockan var 5:16. I helvete heller tänkte jag! Jag svarade aldrig henne utan hon somnade om igen och vaknade av att Alicia kommer in till mig och säger att hon är hungrig när klockan är sju. Det är betydligt bättre tid att vakna på.

Det var lugnt fram tills frukosten då den ena sitter och flamsar och den andra springer ifrån frukosten hela tiden. Till slut är frukosten uppäten efter mycket tjafs. Tjejerna tvättar sig och dom hinner knappt komma in i rummet innan det är dags för tjafs igen. "mamma, hon förstör, hon tar den saken ifrån mig" osv... skulle kunna hålla på i evigheter! Så har det varit till och från sen i morse. Ville bara slita av mig håret. Blev så jävla trött och stängde in mig i mitt sovrum och andades och räknade till tio. Sen särade jag på dom båda men dom dras till varann ändå på nåt konstigt sätt. Dom båda har fått envisheten från mig. :D hahaha..

Sen tog vi fram golvpusslet och hjälptes åt med det. Det gick bra! :)

Känner mig så jäkla utmattad! Är ju ständigt med barn 24 timmar om dygnet. Visst, jag är hellre med mina barn än nån annans. Fattar inte att jag orkar med det jobbet som jag har. Jag är ständigt trött och utmattad i kroppen! Man får ju jobba arslet av sig för att skapa en trygg och bra miljö på jobbet, men all energi går åt till allt annat istället. Så trött på det här jobbet. Känner och vill göra nåt annat med mitt liv. Men jag vet inte vad!?

Tyvärr får ni stå ut med ett gnälligt inlägg idag! Känner mig som en jävla bitterfitta.
Sen fick jag min jävla mens igår också. Verkligen lyckad! Alltid dom två första dagarna av mensen så blir jag dötrött och humöret går upp och ner!

Jag hoppas på ett bättre inlägg snart!

Lägger golvpussel i vardagsrummet :)



Kommentera här: