Fredag!!

Godmorgon!
Idag känner jag mig inte lika bitter.
Men igår var det nåt för jävligt med mina barn, lyssnade inte alls på det jag sa åt dom, bråkade med jämna mellanrum.
Jag kände mig verkligen som världens sämsta och opedagogiska mamma.
Ville bara slänga mig på sängen och gråta! Jag har verkligen tålamod, men igår rann bägaren över och jag kände bara att jag behöver semester ifrån mina barn. Är man en dålig förälder då?
Jag anser att man som förälder kan behöva det för att kunna samla nya krafter. :)

Skönt att det är fredag igen och ledig i två dagar. Får se vad vi hittar på i helgen! På söndag ska jag få vara ensam iaf, då tar Thomas vilddjuren.

Snart framme på jobbet! Lämnade tjejerna till Emma så hon passar dom även idag också. Min syster kan man alltid räkna med. Hon ställer alltid upp i vått och torrt! Hon är guld värd. ♥ älskar henne så mycket!

Hoppas sista barnet går tidigt så man slipper sitta kvar på jobbet ända fram till 17:30. Man kan ju alltid hålla tummarna på att det blir en tidig stängning. :)

Ha en bra dag!
Sköt om er.
Puss och Kram ♥

Kommentera här: