30 år!

Ett stort grattis till min älskade och fina syster Emma på hennes 30-årsdag!! ❤

Efter jobbet idag så mötte jag upp Thomas med barnen i Farsta C för att överraska syrran.
Skulle först hämta ut ett paket på posten, men dom var snabba på att se att mitt legitimation har gått ut och jag kunde då inte hämta ut paketet. Måste ta mig till Flemingsbergs polisstation antingen nästa måndag eller tisdag för att hämta ut mitt pass som har legat där nu i 2 månader! Ooops...

Men jag köpte en rosa prinsesstårta 8 bitars. Räcker gott och väl tänkte jag.
Sen köpte jag en bukett blommor på torget. Och gick upp med det på en gång och sjöng för henne. Hon blev lite snopen att vi kom förbi sådär oanmäld! Men hon blev väldigt glad 😊

Så det slutade med att vi lyxade till det med att äta pizza från pizzerian. Och sen fikade vi. Smakade lite av tårtan. Är inte så förtjust i tårtor om jag ska vara ärlig. Men den var helt okej!

Gick hem sen vid klockan 19 för barnen behövdes klä av och borsta tänderna och gå och sova. Dom sover gott och det ska jag också göra strax! Det är jag som öppnar imorgon bit. Först på plats helt enkelt.

Tack och Godnatt! ❤ 

puss och kram!

Kommentera här: